0908010

Tala om att det varit en härlig helg! Sol och värme alla dagar, tempen har varit 28-29 grader och jag har njutit. Och passat på att få lite grund inför Kreta. Jag har ju knappt hunnit visa mig i solen tidigare i sommar eftersom jag jämt jobbat när det varit finväder. Men nu fick jag också njuta av sommaren:)

Loppisen gick iaf ganska bra. Vi satt snett mot solen, så min vänstra sida blev ordentligt bränd. Det passade ´jag dock på att jämna ut i söndags. Vi häckade på altanen uppe vid dammen, altanen hos svärföräldrarna och altanen hos mamma och pappa. Jag har njutit, minst sagt. Däremot har jag hållt på flyta bort när jag gått in.  31 grader har vi haft här inne. Det blir nästan jobbigt bara att ligga stilla i soffan.

Igårkväll drog det in ett ordentligt åskväder. Det blixtrade i ett och dundrade på. Trodde att värmen skulle dra iväg efter åskan, men den fanns då kvar idag. Men det har varit mulet stora delar av dagen idag, så jag passade på att städa här inne. På eftermiddagen kom brorsan förbi en sväng och lämnade lite grejor. Också visade han lite bilder på hur deras nya häst ser ut. Har lovat att fara och fota den till helgen.

Imorgon ska vi till Malin. Ska bli så kul att träffa henne:) Blir till att ta en repa på stan, fika lite också hem till henne så klart. Jag gissar på att det hänt en del hos dem sedan jag var dit sist:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0