Underbart härlig dag!

Har nämligen varit med Malin och Erica idag, och det är så skönt att få träffa dem! Jag blir som så glad hela jag:)
Vi har surrat, gått på prommis, ätit och haft det bra. Och lilla Natalie är ju bara för underbart söt! Har några bilder på skönheten om du vill ha, Erica:)

Jag avslutade dagen med att fara och handla. Min tanke var att få slippa trängas med alla andra som ska bunkra upp inför påsk, så jag var där strax innan sju. Tydligen tänkte alla andra också göra bort det ikväll, för det var knökfullt på Maxi. Hann även på ÖoB en sväng och inhandlade lite godsaker till Vilja, och Biltema för att köpa nya bollar till henne. Deras basketbollar är den enda bollen som hållt för våran lilla tjej nämligen.

Nu har jag precis fått i mig middag. Bättre sent än aldrig väl? Fick ihop till lunchlåda imorgon också. Nu ska jag bara sjunka ner i soffan och se Gordon Ramseys Cookalong. Sen ska jag diska upp, och efter det är det Gonatt för min del.


Det har helt enkelt varit en suvverän dag!


Kommentarer
Postat av: iricha

jaaaa! kul...maila bilderna!



kul att ni kom igår! :) så mysigt med sällsakp när man är hemma..

2009-04-08 @ 07:35:05
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0