090415

Nettan inspirerade mig med sin nya bloggdesign, så jag blev också tvungen att göra om helt enkelt.
Hur som haver, påsken är över och kylan tillbaka. Det var ju kul att vi åtminstonde fick en dag med kanon vårväder i måndags. Typiskt att jag jobbade då, men jag hann ju ändå med lite sol innan och efter jobbet:)
 Vi blev bjudna på middag hos mamma och pappa och sen for vi till Hortlax så att Vilja och Nelli fick träffas. Så söta de var tillsammans. Samma energi och lite samma rörelser. Dock var Nelli betydligt mindre än Vilja, säkert en 10 kilo mindre. Vi vägde förresten Vilja i helgen, 33,7kg väger våran lilla dam.



Jag är fruktansvärt trött nu för tiden. Varför? I natt har jag sovit i 10 timmar och ändå orkade jag knappt få upp ögonen. Tvingade mig dock upp för jag fick sånt dåligt samvete när klockan var så pass mycket. Men jag höll mig bara vaken i två timmar. Sen somnade jag på soffan i en timme. Därefter var det bara fixa middag och fara på jobbet. Och det värsta är, jag är fortfarande trött! Jag brukar ju åtminstonde piggna till på kvällen. Men inte nu senaste två veckorna. Jag är så kvällstrött. Och morgontrött. Och jaaa, trött mest hela tiden. Grymt irriterande.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken fin ny design! Du har talang för sånt här! ;D

2009-04-15 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0