Tzatziki!

Sitter här och mumsar på lite morot och gurkstavar tillsammans med min egengjorda tzatziki. Grymt gott. Kommer dock inte lukta så mysigt när jag ska på arbetsförmedlingen imorgon. Sitter och slötittar på nån American Pie film också.
Nu väntar jag mest på att älsk ska ringa mig. Behöver lite hjälp med ett program av han.

Har varit och vaccinerat Vilja nu också. Det gick väldigt smärtfritt och jag tror inte hon ens märkte att hon fick en spruta.
Dock är hon jäkligt stark, och att få henne genom vänteummet var inte det lättaste med alla hundar sittandes i. Alldeles för intressant och väldigt många att leka med. Men, det gick ju iaf!

Nettan och jag tog en prommis runt byn sen. Så skönt! Lite kallt ute däremot, så jag hade behövt nå vantar. Gick ner till hamnen och satt och surra en stund så hundarna fick springa fritt också. De är så söta när de leker!


Kommentarer
Postat av: Erica

Gud så fin vovve du har. Den är så vacker. Och du är grym på att ta bilder!! :D

2008-09-11 @ 09:29:20
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0