Nya tag, jobbet igång igen

Så var jag tillbaka på jobbet igen. Första dagen idag och det gick bra. Känns precis som alltid annars med undantag att  vi är en mindre person i kassan, och det känns kan jag lova. Har inte fått skriva nå papper idag, men kikade lite i schemat och såg att det är till den 12:e oktober jag har vick. Eller, jag är ledig sista helgen så till 10:e kanske det blir. Men samtidigt går de rykten på jobbet att vicket ska vara fram till november? Jag fattar ingenting. Nada. Nåja, jag hinner ju få in lite pengar iaf. Är ledig torsdag i veckan och jag har tusen saker jag måste göra då. Bland annat städa och baka. Och söka jobb! Vet dock inte om jag kommer hinna in till stan något då. Annars får det bli på tisdag när jag är ledig igen.

Känns lite jobbigt att lämna Vilja på dagarna nu igen. Jag vet ju att det går bra, men ändå. Hon kommer nog få följa med nån dag här och där tror jag. Hon trivs ju så bra i bilen så det är inga problem på så sätt. Plus att jag kan ta en prommis med henne på lunchen då. Vi har just precis busat här i köket. Tur att ingen ser en kan jag säga. Ser nog väldigt kul ut där man far runt:)

Pratade med Erik tidigare ikväll. Trist att det inte blev jobb här hemma för han. Hade varit mysigt ju. Men, snart är han ändå hemma igen som tur är!

Nu tänkte ja nog leka lite i photoshop, försöka få till nått kul. Men det vet jag ju hur de brukar gå - mindre bra. Men nån gång lär man sig väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0