Ledig dag

Jag har en fruktansvärd huvudvärk som har smygit sig på under kvällen. Tror den kanske kan komma av vätskebrist, för när jag började tänka på de har jag inte druckit något idag förutom till middagen. Så nu sitter jag här med ett vattenglas. Hoppas det ger med sig under natten i alla fall.

Idag har jag varit ledig, tog mig en lugn och skön morgon där jag satt i morronrock fram till 11. Sen gjorde jag lunch till älsklingen som rullade in strax efter tolv. Skönt att ha han jobbandes här hemma ett tag=)
Efter många om och men så tog jag mig  faktiskt till Piteå en sväng. Ja, jag var ju egentligen så illa tvungen eftersom jag var tvungen köpa lite nya underkläder. Hittade mig då en ny fin t-shirt också som kommer bli perfekt till helgen nån av kvällarna.

Nu väntar sängen, älsk har redan krypt ner så jag tänkte faktiskt hålla han sällskap. Och som mitt huvud värker är det nog lika bra att få knipa igen ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0