Fullproppad dag!

Imorgon är jag ledig, och dagen är fullt planerad. Ska städa och baka inför lördagen hade jag tänkt. Måste ju ha lite ordning här när det kommer främmande:) Ska inte baka nå avancerat, jag ska till och med fuska med köpta tårtbottnar:) Men, de blir säkert gott ändå!

Vilja har varit med mig till jobbet idag. Visste inte säkert om hon skulle få följa med och jaga idag, så jag ville inte lämna henne hemma ifall att det inte skulle bli nå. Blir lite för lång dag ensam då. Men hon trivs ju i bilen som tur är, också var vi på prommis på lunchen:)
Hon fick ju följa med och jaga igår, då hade de fått en järpe, hjärp, järp eller va de nu heter. Man blir lite stolt över henne ändå=) Hon vet vad det går ut på nu så att säga.

Nä, nu ska jag krypa upp i soffan med mina nya tidningar, och sen ska jag försöka ta en tidig kväll för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0