Det närmar sig

Ny vecka, nya tag. Helgen har sprungit förbi och jag har fyllt år färdigt för i år! Har haft fika här både lördag och söndag, men nu har alla varit förutom brorsan med familj. De skulle komma nästa helg, men då är jag ju borta, så vi får väl se när det blir.
Annars har jag jobbat i helgen, men bara mina små fjespass. Kom en timme för tidigt på jobbet igår eftersom det var kluddrat så mycket på schemat och stod olika tid på olika scheman. Nåja, jag fick iaf börja när jag kom:)
I veckan jobbar jag kväll, men jag börjar först tolv alla dagar så man hinner ju faktiskt göra en del innan.
Förresten så jobbar Erik hemma i veckan, gud så himla skönt att få ha han på hemmaplan ett tag!=) Och bra för hunden också, hon får ju rastning rätt ofta eftersom han bara jobbar längre bort på våran gata.

Fick ett kamerastativ av han i present förresten, helt perfekt! Allra helst med tanke på att det jag haft tidigare väger ett ton och är riktigt svårt att ställa in. Det här var så smidigt, väger ingenting och hur lätt som helst att ställa rätt! Guld! Så imorgon tänkte jag ta en fototur om vädret tillåter det. Det är ju så himla fina färger ute nu när det är höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0