Busstur

Nu rullar bussen snart mot stan. Tänkte åka buss så jag kan åka hem med mamma sen efter vi vart på stan. Kändes lite onödigt att ta egen bil då hon ändå är där. Idag har jag äntligen tagit tag i städningen, lite jobbigt dock när man inte kan storstäda på en gång. Nåja, efter helgen, när de har dammat klart här. Då blir det av istället. Har lyssnat på Helen Sjöholm nästan hela dagen. Älskar låtarna hon har från musikaler och sådär.

Jag skickar kanske upp en bild då ikväll Erica. Det är ju inte så drastisk förändring, jag är rätt lik mig =P För de är ju inte öronenframme-kort. Inte ens i närheten :) Det ser rätt långt ut ändå, fast de inte är det.

Nåja, dags att pinka hunden och sen knalla ner till busshållsplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0