Nu står den här!

Nu står den här våran kamin! Den är såå fin och jag längtar tills vi får elda i den! Den skulle stå i fem dagar innan man gjorde upp eld med 1 kg ved. Sen ska den svalna innan man gör upp nästa med 2 kg ved, och samma fast med 3 kg. Sen är det bara elda på bäst man vill! MYSIGT! Nu ska vi bara lägga plattorna framför kaminen också så är det klart sen:)



Så på lördag får vi elda för första gången! Jag ser framemot det!
Och jag tror att jag kommer tillbringa många stunder med att sitta och titta in i elden. Den lyxen har vi ju inte haft med gamla vedspisen direkt:)

I övrigt så jobbar jag, kommer jobba rätt  mycket 3½ vecka framöver. Typ varje helg och nästan alla vardagar också. Jag kommer vara ledig två helger från och med nu tills i mitten av januari. Alla andra helger blir det jobb. OM jag nu inte får hoppa in på schemat i sin helhet så att säga. Vilket jag hoppas på!

Ska ta och hoppa i duchen nu snart så jag slipper det imorgonbitti. Sover mer 'än gärna nån minut extra på mornarna när jag börjar tidigt. Är verkligen inte någon morgonmänniska.
Ska bara invänta att älsklingen min ringer först:) Längtar efter han!

 





 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad snygg den är! ;)

2008-10-28 @ 20:06:50
Postat av: Erica

Sjukt snygg! :D

2008-10-30 @ 06:26:12
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0