Skön dag=)

Blev väckt av telefonen i morse. Malin ringde och undrade om vi skulle göra något idag:) Det var ju helt perfekt, för jag tänkte på det igår, att jag skulle fara till henne om hon var ledig. Så, sagt och gjort, jag gjorde mig i ordning och for iväg. Vi sprang några timmar på stan och jag köpte mig ett fotoalbum och lite scrapp prylar. Tänkte testa om det  är något för mig, så nu har jag plockat fram alla mina bilder som bara ligger.
Sen for vi hem till Malin en sväng för att sen fara ut till Erica och hälsa på. Det var så kul att få träffa henne, för det var verkligen jättelängesen sist, typ i början av sommaren.
Det har verkligen varit en toppendag idag!

Badade Vilja imorse också förresten. Hon kunde nog inte ha avskytt mig mer. Stackarn.

Nu ska jag se till att äta något. Magen skriker efter mat...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för gratulationen. Hoppas allt är bra med dig =)

2008-10-22 @ 13:46:20
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0