Pictionary

Det har varit en skön helg det här. Igår for jag och Erik in till Piteå en snabbsväng. Skulle på systemet coh på Keramix. Egentligen skulle vi på Djurmagazinet också, men de hade tydligen stängt lördagar. Knasigt!
När vi kom hem var Nettan här och hundarna busade för fullt. Och på kvällen kom Nettan och Martin förbi igen, så vi spelade lite sällskapsspel, bland annat Pictionary. Och jag och Nettan utklassade grabbarna så klockrent! Vi var helt enkelt bäst på det! Blir ganska roliga teckningar när man sitter och tittar igenom efteråt! Vi måste nog spela nån mer kväll tror jag=)
Idag har jag varit en sväng till Storheden med mamma o pappa. Inhandlade bara lite småsaker som grytlappar, provsticka och äggkopp:) Lika bra var väl det, för jag har inte direkt överdrivet mycket pengar kvar.
Nu har vi nyss varit ute på prommis med Vilja, och jag tänker nog dra fram dammsugaren en sväng. Blir mycket håstussar på golvet efter de har busat en hel kväll:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja det var jätte kul igår med Pictionary! ;) Vi regerar!

2008-10-12 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0