Lite ljusare

Har varit en lite bättre dag idag motför igår. Skönt, men det är väl så att man har sämre dagar. Kanske bra det på sitt sätt.
Bortsett från att ha jobbat idag har jag varit och sökt ett värmetäcke till Vilja, hittade ett fint från Hurtta som det blir. Ska bara hitta det i rätt storlek. De hade det bara i stl 65 på Djurmagazinet på storheden, och visst, det var jättebra i längd men alldeles för stort runt kroppen i övrigt så jag ska testa stl 60 istället tänkte jag.
Därefter kom pappa med släpet så vi lastade på allt skräp jag samlat ihop och drog till återvinningen med det. Nu jar jag nyss kommit hem och sitter och ser Grey´s. Alltid lika bra!
Ska snart hoppa i säng, för efter två nätter med lite sömn somnar jag nog fort som attans. Skönt det, för jag orkar inte vara trött en dag till! Och imorgon när jag kommer hem så kommer älskling hem också! Vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0