Ledig

Idag är jag ledig, grymt skönt. Men jag har alldeles för mycket att göra för att hinna allt! Ska iaf fara och göra den årliga pantingen. Avskyr det! Tycker överhuvudtaget inte om att panta, så därför blir det alltid ihopsammlt allt för länge. Tills man inte kan blunda för det längre när man går in i garaget. Nåja, nu är de dags. Lika bra att få det bortgjort.

Sen ska jag ta och städa också, och in till Piteå och handla mat. Funderar faktiskt på att ta bussen så jag kan åka hem med mamma sen. Skulle vara skönt att slippa köra:)

Ikväll kommer Erik hem också, som jag längtar! Trist att jag ska jobba hela helgen bara. Och så ser det ut nästan resten av året. Skulle vara roligt om man var ledig tillsammans nån gång iaf. Men, jag måste ju ha en inkomst också, så är det bara. Så det är bara gilla läget, efter jul blir det förhoppningsvis bättre arbetstider för mig.

Nu väntar jag som bara att brorsan nån gång ska ringa och säga att de är på BB. Jag tror den kommer under helgen nån gång. Vad jag längtar tills jag får träffa liten! Jag tror ju att de får en pojk den här gången, så de ska bli spännande att se, eller om de får en liten tjej till. Vad jag ska mysa med liten sen!


Nä nu, ska jag fara till Konsum och börja panta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0