Fullproppat på rea

Idag har jag varit en sväng til Piteå på stan. Kollade in på rök-rean på Keramix bland annat. Det brann ju i garaget under där i helgen, så jag antar att lokalen ska saneras eller något. Det fanns så mycket fint som jag hade velat ha, och nu var väl egentligen dagen när man skulle passat på, 50% på hela butiken. Men, kön var alldeles för lång för att jag skulle idas ställa mig i den. Och det var riktigt svårt att ta sig runt i butiken och kolla när det var så mycket folk.

Tog mig en vända upp på stan istället, men handlade faktikst inget annat än en liten grön växt. Iaf inte till mig själv, brorsan ringde däremot och beställde ett nytt bluetooth headset. Han köpte fel förra veckan, så det har jag fyndat av han för halva priset! =)



Nu ska vi går över till svärmor o svärfar och lämna en blomma som tack för i helgen. Det är dom värda på alla plan!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken fin blomma! =)

2008-10-01 @ 21:08:42
URL: http://nooz.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken fin blomma! =)

2008-10-01 @ 21:09:07
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0