Snabb helg

Den här helgen har gått riktigt fort. Ny vecka imorrn igen, nya tag med andra ord. Jobbar betydligt mindre den här veckan som kommer. Är ledig både tis-ons och helgen. Enda lediga helgen den här månaden så det ser jag framemot!

Idag har det varit full rulle här hemma. Strax baki nio imorse vaknade jag av att Vilja skalla och sprang fram och tillbaka mellan fönstret och trappen. Vi studsade snabbt upp ur sängen, och möttes i hallen av byggteamet vårat; pappa och Staffan. Det var dags att byta fönster idag. Det visste vi ju självklart, men ingen hade meddelat oss någon tid. Nåja, jag gjorde mig i ordning och drog sen vidare till jobbet. Hade nog ändå mest kännt mig ivägen här hemma. 
Nu sitter fönstrena på plats, det var jättebra och jag tror faktiskt att de håller värmen inne typ 100 gånger bättre än de andra! 

Sen är det ju även farsdag idag, så vi var till pappa och där hade mamma gjort palt som vi blev bjudna på. Därefter gick vi över till Staffan ett tag. Hade ingen särskilld present till pappa. Han tycker alltid det är så onödigt att jag ska köpa något, men de blev iaf lite prylar från jobbet som han behövde. Jag siktar in mig på hans present istället tills han fyller år istället. 


Min nacke har fortfarande inte gett med sig förövrigt. Den smärtar och ömmar från skuldran till nacken än. Fast det är en helt annan smärta nu. Börjar fundera på om jag kanske har nån förkylning på G, då brukar jag få smärta i nacken så.

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen snart. Jobb imorgon också, dock börjar jag först 12. Men det skulle ju vara trevligt om man hann med något på förmiddagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0