Hemma från jobbet

Jag blev hemma från jobbet idag, lite svårt att stå i kassan när man inte kan vrida huvudet. Skulle känna mig gyrmt otrevlig mot kunderna om jag inte kan vrida och hälsa.
Jag är iaf lite bättre i nacken, jag kan vrida huvudet litelite till vänster nu. Ibland glömmer jag bort att jag har ont, som när jag låg och sov och Erik ringde. Jag hoppade upp som vanligt och AJ vad det tog ont.
Nåja, mamma kommer förbi med lite voltaren sen som jag ska smörja på så de kanske är bra tills imorgon=)

Annars har jag inte gjort många knop idag. Legat på soffan och sett lite serier, sovit i tre timmar och nu gjort upp eld. Nu ska jag strax fixa ihop nån middag tänkte jag. Frågan är bara vad? Jag är ruskigt sugen på spagetti och köttfärssås, men köttfärsen är slut:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0