Lite kris!

Då var bloggen överflyttad till det nya systemet. Har inte hunnit kolla riktigt än, men det känns som att det inte är någon större skillnad iaf.

Ska strax börja göra mig i ordning för att fara iväg. Tror nästan Vilja får följa med idag.
På tal om Vilja så börjar det bli lite panik över vad vi ska göra med henne när jag far till Stockholm. När vi bokade resan hade vi ju inte en tanke på att Älsk inte skulle jobba på hemmaplan. Så nu är det lite kris. Vi måste lösa det till helgen senast. I värsta fall får jag inhysa henne i Ersnäs på hundstället där, men de känns lite jobbigt att hon ska sitta ensam där. Nog för att jag tror att hundarna har det jättebra där, men ändå. Plus att det blir krux då också eftersom avlämning är mellan 14-17, och då är vi redan i Sthlm. Inte lätt det här inte.

Nåja, nu ska jag dyka in i duschen och sen blåsa in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0