Vårsol

Nu är jag inne på min fjärde dag utan snus, och det känns bra. Visst sätter snussuget igång lite nu och då, men inte värre än att jag kan överleva stunderna. Har ju iofs kört på nikotinfritt snus de senaste tre veckorna också så de gör väl sitt också. Men de är det där under läppen. Det är så tomt! Och jag är dit och pillrar med tungan konstant!

Påsken har varit också. Inte för att den var så kul, jag har ju som bara jobbat. Förutom igår, då fick jag faktiskt vara ledig. Och strålandes sol blev jag bjuden på! Helt otroligt, eftersom det alltid brukar vara värsta snöovädret när jag är ledig annars.
Så när vädret då var så fint så ringde vi upp Nettan och Martin och tog därefter skotrarna ut till stugan. Grillade lite korv, drack varm choklad och bara mådde gott i solen:) Hundarna busade för fullt och allt kändes frid och fröjd.
Det måste göras om nån mer gång helt enkelt.



Nu är det dags att försöka få i sig nån frukost. Har mått illa sen jag gick och sov igårkväll så nu är jag less!
Börjar jobba om två timmar också så jag måste hinna ut på en prommis med Vilja innan jag måste fara.

Kommentarer
Postat av: nettan

Vad söta bilder! :D

2008-03-26 @ 22:47:03
URL: http://nooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0