Ledigheten är slut

Då var de dags att jobba igen, resten av veckan. Blir inte mycket påskfirande för mig i år. Annandag Påsk är min enda lediga dag, och då är ju faktiskt älskling ledig också, så om vädret tillåter så ska vi kanske ut till stugan och mysa då:)
Han kommer ju hem redan idag tack vare påsken:)

Jag var ju i Tvärån igår och hälsade på. Det är så kul att få vara lite med barnen och mysa:)
Vi läste lite böcker och såg lite tecknat. Och Nora visade sina färdigheter framför datorn, och hon är faktiskt nästan bättre än pappa!
Framöver nån gång ska jag stanna över natten där tror jag. Fara dit direkt efter jobbet och bara vara :)

Och lite lyx har jag så här på morronen, det kommer en traktor och tar bort plogkarmen åt mig. Jag blev så glad! Varför har vi aldrig anlitat nån till det tidigare?

Nu är det dags att göra sig i ordning för jobbet och sen ta en promenad med Vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0