Tisdag!

Då var det tisdag igen. Veckorna går så fort så de är inte klokt! Men jaja, de är skönt, då går det förhoppningsvis fort fram till semestern=) Ska bli så skönt med lite ledighet! Har bara tagit tre veckors semester men jag är lite inne på om jag ska ta till en fjärde vecka där i slutet. Det skulle vara ganska skönt. Å andra sidan är de ju alltid skönt att ha kvar semester dagar till senare också ifall man behöver vara ledig nån gång. Vi får se helt enkelt!

Idag har jag jobbat, som vanligt. Började dock 08.00 idag vilket är väldigt sällsynt på mitt schema. Antar att det berodde på att jag tappar timmar på midsommarafton. Hur som haver gick jag ändå hem 40 minuter tidigare idag. Skönt! For förbi till Malin och hälsa på:) Det var behövligt minst sagt. Skönt att få surra lite och bara vara. =)

Ikväll har jag varit ute med Vilja sen och spelat lite fotboll. Och nu har jag nyss försökt förstå mig på ångtvättsmaskinen. Jag vet inte om jag fattar den riktigt. Eller jo, de är ju inte så mycket att förstå, men jag vet inte om den kommer funka till de jag tänkt mig. Nåja, det återstår att se! Annars får väl pappa ta över den, eller så säljer jag den på loppisen. Vi ser ju!

Men nu ska jag däcka ihop i soffan en liten stund innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0