Underbara sommar!

Vilekn härlig dag! Jag och Nettan for ut för att hitta ett eget litet ställe att bada på eftersom vi hade hundarna med oss. Kanske inte så populärt att komma ner med dem på en fullpackad strand tänkt vi. De två första ställena var upptagna, men ute på Pultviken hittade vi en hörna avskillt från resten av de soldyrkande folket. Visst, våran lilla "strand" fanns enbart för att det var lågvatten och var så mättad med vatten så handdukarna blev genomsura på en gång. Men vad gjorde det? Vi skulle ju ändå bada och bli blöta. Känner att solen tagit på ganska bra idag.



Älskling är påväg hem från Laisvall nu, så på några timmar får jag träffa han igen! =) Jag ska ta och bege mig till mamma och pappa nu och sen fara och handla lite mat. Behövs verkligen påfyllning här så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0