Sommar -08

Jag kan inte förstå varför sommaren aldrig kommer hit till oss? Vi är en vecka in i juli och tempen ikväll sträckte sig till 13 grader. Jag och Nettan trotsade regnmolnen och drog ut till Pultviken så hundarna fick springa och leka. Jag är helt tagen av det stället. Det är som så rofyllt på något sätt. Nettan trippade ut i vattnet med hundarna och bjöd till och med på sommarens första bad! För om nu inte sommaren har tänkt komma hit, så får vi väl i alla fall låtsas att den är här som den ska. Men lite kul såg det ut när Nettan efter badet snabbt hoppade in i sin vinterjacka. Men jag förstår henne. Jag fegade och gick bara så långt till att bada fötterna, och till och med sanden var så kall så fötterna domnade bort.  Jag hoppas iaf att sommaren kommer lägligt till min semester. Nedräkning; 10 dagar kvar!



Ikväll har jag faktikst fått se den vackraste himmelen på länge också. Den brann verkligen.




Men nu ska vi ta och krypa ner i sängen. Ska bli riktigt skönt.
Snart är det torsdag och då kommer Erik hem! =) Och jag är ledig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0