Ikea

Jag skippade resan till Laisvall. Var inte alls sugen på att sova i tält mitt i skogen. Nä, lite för bekväm är jag allt. Jag vill gärna ha en stuga att krypa in i på kvällen, och tillgång till toa. Jag är nog helt enkelt ingen campingmänniska.
Följde med till Ikea idag istället. Jag handlade ovanligt lite. Och faktiskt nästan bara saker vi behövde - så som tunna till hundmat, ny panna och en ny lampa. Exakt likadan som sist. Den fick ju inte leva så länge eftersom Vilja  lyckades ta med sladden så den rasade i golvet.
Hur som helst var Ikea det enda vi besökte i Haparanda, förutom Max, eftersom det tydligen var bestämmt att vi skulle till Kukkulaforsen. Det hade väl kunna vara fint där, men jag blev lite besviken. Hade förväntat mig en bra mycket större fors. Nåja, då har jag sett det också:)
Sen blev det raka spåret till Storheden, in på jobbet en sväng och sen kolla utbudet på Onoff.

Önskar jag kunde sova nu, men jag lyckaes somna på soffan en stund i kväll. Så nu är jag ju pigg.
Hur som helst ringde Carin idag och berätta lite om september. Så nu ska jag boka in semester så fort jag är tillbaka från jobbet! Det kommer bli helkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0