En dag kvar

Då var även den dagen över. Skönt, nu är det bara imorgon kvar och sen är det semester! =)
Har nyss kommit hem rfån mamma och pappa. De hade tagit Vilja dit så hon slapp vara ensammen hela dagen. Helt perfekt. Det är guld värt!  Nu ska jag försöka hitta mig någon middag hade jag tänkt. Blir väl kanske lax, även fast jag åt det till lunch också.

Sen tänkte jag nästan vara duktig och börja bränna ut lite bilder från datorn, innan den kajar ihop och jag blir utan mina bilder. Känns bara lite tungt, de är väl en så där 8-9000 bilder.

Fick förresten, för en gångs skull, ett glädjande brev på facket. De sänkte månasavgiften ner till 582:-. Iofs bara 40kr i månaden, men ändå. Och det är väl typ första gången man fått ett glädjande besked med att avgifter sänks. Det vanliga är ju faktikst att allting blir dyrare.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej hej. Jo jag är sjukskriven tom söndag. Men ryggen är inte bra. Så jag vet inte hur jag ska göra. ska känna efter idag så får jag se hur jag gör... Jag träffas gärna!! Fika på stan är alltid mysigt! :P

Kramkram

2008-07-16 @ 08:12:19
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0