Överreaktion

Okej, jag hade en liten dålig dag igår när jag skrev inlägget. Det har gått hur bra som helst att jobba idag ju, trots att jag kände som jag gjorde igår. Jag har fått förlika mig med tanken om att sluta ut vissa saker inför julen. Mina goa jobbarkompisar har lyst upp dagen min helt klart=)
Nästa gång ska jag inte beklaga mig så mycket trots att jag har hundraelva andra saker jag måste få gjort.

Eriks morbror och Christina var in på jobbet idag också. Alltid så kul att träffa dem! De är så himla snälla=) Vi ska förövrigt fira julafton hos dem i år. Ska bli så mysigt så=)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Dessa juletider! Man stressar runt för att hinna allt möjligt tjaffs inför julafton och poff är allt borta över en dag. Jag förstår din reaktion igår, jag hade reagerat precis likadant om jag var i dina skor. Tanken på pengar är det enda som tröstar ;)

2008-12-16 @ 01:18:39
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0