Ledig helg!

Äntligen har jag fått vara ledig en helg! Nu dröjer det bara tills i mitten av januari tills nästa gång. Lite surt, men det blir pengar.
Vi har inte gjort så fasligt mycket faktiskt. Fredag for vi iväg till Luleå för att köpa julklappar så nu är vi nästan färdiga. Saknar bara till Jocke nu. Och vi har till och med slagit in dem också. Skönt att ha det bortgjort!
Igår for jag en sväng till Piteå med mamma för att hälsa på mormor och morfar och fixa färdigt Eriks julklapp också. Mysigt att träffa dem, det är alldeles för sällan jag tar mig iväg dit.

Idag har jag tänkt städa här hemma. Kanske plocka fram julgranen. Men i så fall måste det bli mörkt först. Känns lite fel att klä julgranen när solen skiner in genom fönstrena. Också tänkte jag baka lussebullar. Men det är osett än, så många gånger som jag planerat det och det inte blivit av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0