Dålig måndag

Har jobbet idag, den enda hela dagen den här veckan. Resten av dagarna är det bara 4 timmars pass. Slutar 12 imorrn och 16 ons-tors. Den här dagen går nog till historien som den pissigaste dagen på jobbet någonsin. Jag har stått i kassan från det vi öppnade tills jag slutade kl 16. Dock med avbrott för lunch. Men det är piss. Alltså tre timmar på morgonen, för att min kollega ansåg att hennes saker hon behövde göra var viktigare än det jag behövde göra. Och samma efter lunch. Jag var så arg, så arg! Det nästan tårades i ögonen för att jag var så arg. Men min goa kassachef såg iaf till att jag fck bli avlöst för fika efter två timmar i kassan på eftermiddagen.
Och imorgon kommer regionschefen så jag hade verkligen behövt vara en timme fri från kassan idag iaf.
Nåja, nu är ju dagen förbi och förhoppningsvis blir det bättre imorrn=)

Vilja har varit med till jobbet idag. Vi fixade till i bagageutrymmet åt henne igår, la isolering på golvet och filtar så det inte ska kyla underifrån. Det verkar ha funkat jättebra!

Nu ska jag kolla om köttfärsen fortfarande är ätbar, eller om bäst före passerat. Sen sova, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0