Sista veckan?

Då var helgen avklarad, bara måndagen kvar innan jag är ledig. Jag längtar så kopiöst mycket! Jag känner mig inte direkt manad till att vara på jobbet så att säga. Men, man måste ju. Jag har inga förhoppningar, men jag önskar verkligen det här löser sig till det bästa. Till veckan jobbar jag alltså mån,ons och torsdag, eftersom jag tagit semester på fredag.
Så som det känns nu är alltså torsdag min sista dag på riktiga schemat. Sen efter det blir det bara helger. Jag jublar av lycka. Eller så inte.

Nåja, till helgen ska jag bara koppla av och mysa medans vi är i fjällen. Ska bli så skönt så ni anar inte. Hoppas jag får känna på att dra upp en öring. Skulle vara kul:) Men med mitt snygga drag jag köpte idag kan de ju inte annat än nappa;)
Ska även fota en massa. Jag har ju tjatat om det en hel del sedan förra sommaren, att jag vill upp till fjällen och fota. Så nu blir det tillslut av!

Nu är det nog dags att börja dra sig mot sängen, för jag ska ´ju faktiskt upp imorgon också. Trots allt.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh vad roligt att ni ska fara till fjällen! Jag är ganska avis ;)Men du får fiska och mysa åt mig med, ok? ;D

2008-08-24 @ 23:14:05
URL: http://nooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0