Sista dagarna

Sista dagarna av semestern nu. Känns lite småtungt att börja jobba på tisdag igen, men det går säkert bra bara man tar sig dit! Har redan nu bestämt att nästa år blir det fyra veckors semester.
Det är ju Nolia i veckan. Har redan hunnit vara dit två gånger, i måndags med Erik och Malin, och i tisdags med mamma. Finns så himla mycket man skulle kunna handla där, men jag nöjde mig med lite "braatthasaker" och lite krams. Ska eventuellt dit imorgon också med Erik och Staffan. Hoppas det blir! Isåfall ska jag köpa både glödkaka och nå torkat eller rökt kött! Mums!
Idag hade vi tänkt oss till soptippen för att kasta lite utrensat skräp, men nu började regnet ösa ner så jag tappade suget lite. Annars ska jag samla ihop lite loppisgrejor, för pappa har ändrat sig och kan helt plötsligt tänka sig att stå där med mig. Vi ratade egentligen nu på lördag eftersom de visade lite tråkigt väder då, men nu visar de ju rätt bra väder trots allt, så vi får väl se. Frågan är bara om de är nå folk på loppisen när det är Nolia samtidigt?

Nu ska jag gå och väcka min älskling till liv. Jag lovade honom en timme extra sömn när jag steg upp. Bara hoppas han vaknar nu då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0