Mums, kräftor!

Den här veckan har verkligen bara flygit fram, kan inte förstå vart dagarna tagit vägen! Idag kommer Malin och Tobbe, så vi ska ut på stugan och äta kräftor och fiska. Ska bli kul=) Jag ska alldeles strax ta och gå och fixa ihop en tzatziki. Skulle egentligen gjort det igårkväll, men jag hann inte. Vi var borta mest hela dagen igår så. Nolia under dagen, och nu får vi snart in en fin täljstenskamin här! Jättefin från Tulikivi. Jag längtar! Utöver det blev det endast glödkaka och rökt skinka. Dock hade Vilja tuggat sönder min nya keps när vi kom hem, så jag har beställt en ny med brorsan idag. Hoppas han hittar igen den!
Efter Nolia drog vi oss till Cafet för en fika, och sen hamnade vi hos Nettan óch Martin och blev bjudna på en riktigt god paj! Efter nån timme där var det vidare till mamma och pappa och fixa lite saker med deras dator innan vi fick landa här hemma. Det var iaf en bra dag.



Solen skiner ju idag, vi hade gott och väl kunnat stå på loppisen idag med andra ord. Lite små surt, men det är bara att hoppas att solen skiner nästa lördag också!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det kommer ju bli urläckert med en täljstenskamin! :) Jag vill också ha! Hoppas kräftorna smakade bra, ni hade ju i alla fall tur med vädret ;)

2008-08-09 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0