Hösten på ingång

Hösten närmar sig, det känns i luften. Mycket friskare ute även fast det är "varmt". Det ligger sådär lite i bakgrunden men jag känner det så fort jag stiger utanför dörren. På sitt sätt är det ganska mysigt ändå. Man kan med gott samvete krypa upp i soffan och mysa. Och man kan börja ha tjocka mysiga kläder. Fick mitt paket från HM idag. Den stickade polotröjan måste jag bara behålla, men den andra åker tillbaka på 5 röda. Den sista tröjan behåller jag nog också tror jag. Ska fundera över natten.

Inte riktigt så hör höstigt än, men det kommer:)



Imorgon ska jag bege mig till Luleå, och för en gångs skull ska jag inte och jobba. Jag ska istället fara och hälsa på världens bästa Malin. Ta en sväng på stan och bara surra på:)

Nu ska jag däremot försöka dra mig mot sängen. Har en fruktansvärd huvudvärk så jag vill inget hellre än lägga mig ner. Den har suttit i sedan förra söndagen så jag börjar vara hyffsat less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0