Fortfarande sjuk

Jag är en jävel på att sova när jag är sjuk. 11 timmar natten till igår, 3 timmar på dagen och nu 11 timmar till i natt. Nåja, de är nog välbehövligt iaf. Kan ju trösta mig med att rösten har blivit lite bättre, idag kommer det faktiskt ljud när jag pratar tillskillnad från igår.
Dock ska jag snart ringa och sjukanmäla mig för imorgon också. Tycker det är lite knepigt det här med att man ska helst höra av sig dagen innan, visst förstår jag det praktiska med det för jobbets skull att få in en vikarie, men jag jag tycker själv det är svårt att veta hur jag kommer må imorgonbitti. Nåja, jag känner mig inte kry än, så just idag var det inga större problem ändå. Men annars blir det lätt att jag säger "jo, jag kommer imorgon" just för att man tror man kommer må bättre, så man far på jobbet, och bara efter någon timme känns det som att man ska dö där man står.
Nä, jag ska verkligen inte göra en repris av julen den här gången.

Ska försöka hitta mig något att äta nu, man måste ju, trots att jag inte har någon vidare matlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0