Uppe med tuppen!

Och det är faktiskt ganska skönt. Visst skulle jag gärna sova nån timme till, men det är ett sånt härligt lugn den här tiden på morgonen. Och idag är det även soligt och fint. Det har ju iofs varit sol nu i snart en veckas tid och töat en hel del. Skönt måste jag säga att det är.

Helgen har inte bjudit på så mycket, har jobbat mest hela tiden. Lite tråkigt att jag ska jobba när Erik väl är hemma. Men, det är bara gilla läget helt enkelt. Till helgen ska jag också jobba lite. Lördagen har jag tagit på mig, men sen blir det lugn med att ta vakanta tider för ett tag. Nån gång vill jag ju faktikst hinna göra något med Erik.

Nåja, nu ska jag klä på mig och ut med hunden på prommis. Hon får följa med idag igen till jobbet. Det gick ju bra sist iaf, får hoppas det gör det idag också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0