Härlig dag!

Idag har varit en jättehärlig dag! Började med en tidig morgon när jag till och med hann tvätta lite granna och sen for jag till Luleå och spenderade dagen med världens bästa Malin:) Vi började dagen på stan där vi gick runt och tittade på lite kläder och krims. Blev dock inget inköp för mig annat än hårfärg som Malin hjälp mig med:) Sen satte vi oss på Wayne´s för en fika och lite surrande. Därefter shoppa vi lite lunch för att sen fara hem till henne och fixa mitt hår samt äta:) Har verkligen varit en härlig dag! Saknar henne rätt ofta, så det är verkligen guld när vi väl träffas. Tänk bara för några år sen när man typ träffades varenda dag och sen surra flera timmar i telefon på det. Jaa, tider förändras, men de är få vänskaper man har kvar som man VET finns där vad det än gäller. Och Malin är verkligen min guld-vän. Det spelar som ingen roll om de är två dagar sen man pratades vid eller om det gått en månad. Jag tror att vi båda ändå vet vart vi har varanda:)



Nåväl, när jag kom mig hem så dök Nettan och Lady upp en sväng. Alltid lika trevligt. Hundarna fick busa och springa fritt på gården. Och jag kan lova att det var full fart! Först jagade Saga hundarna i full fart och jag fick locka in henne med kattmat för att få slut på det. Sen kommer Vilja med en råtta i munnen och glad i hågen gluffsade hon i sig den utan att vi ens hade en suck. Äcklad är väl det minsta man kan säga att jag var. Ingen gos på ett bra tag framöver. Imorgon blir det avmaskning för allas bästa.
Usch kan verkligen inte förstå varför hon har fått smak för råttor.

Nåväl, börjar bli dags att runda av dagen nu. Ska äta en banan och slöa lite framför teven en stund.

GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0