Kan du inte bara fungera!?

Happ. Min 1½ månads nya fina Iphone funkar sådär just nu kan vi säga. Den stänger av sig själv rätt upp och ner och ibland kan jag få igång den igen, men behöver inte slå in pinkod när den startar upp igen. Andra gånger måste jag koppla den till laddaren för att den ska starta upp. Då tycker den det är slut ström - fast jag vet att det är typ 40% kvar av batteriet. Och får den bara ström till att starta upp så visar den också att det är mycket batteri kvar egentligen. Mycket irriterande är det iaf.
Var in på Telia idag för att lämna in den. Men de rådde mig att vänta och se om den nya uppdateringen till iOS5 kommer hjälpa innan jag skickar den på lagning. Det släpps nästa onsdag så vi får väl se om telefonen orkar med tills dess. 

Vi sov hos Hanna &  Elensia natten till idag också. På förmiddagen knatade vi iväg till Stor & Liten, Annica & Felicia kom förbi så vi gick i samlad trupp till kyrkan. Mysigt var det där idag. Kom lämpligt till sångstunden. Sen blev det liten matstund för de små, och där efter lite lek. Freja testade en bobbycar, de var visst rätt roliga.

Nu är det dags att sova. Freja verkar ha somnat - 1 timme tidigare än "normalt". Lycka! Trots att hon sov två timmar i vagnen mellan 18-20. Nåja, alla sätt är bra. Tror jag.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0