Älskade barn

Vädret vill inte riktigt bestämma sig idag. Ena stunden solsken och fint för att nästa sekund regna, åska och storma. Jag och Freja lyckades i alla fall ta oss ut på en prommis mellan skurarna, men hemvägen fick pappa Erik hämta oss då det bara regna och regna. 
Idag har lillhjärtat hållt sina mattider lite bättre med var 3-4 timme. Känns mer OK än som det varit de senaste dagarna då hon ätit med 1½ timmes mellanrum. 


Imorgon har de lovat fint väder igen, så då har jag planer på att fixa upp blombänkarna! Har inte tagit mig den tiden ännu i år. Först var jag alldeles för tjock med magen, och nu sen Freja kom har det inte känts riktigt okej att stå böjd. Men nu så! Ska det bli nå rabatter i år så är det dags att ta tag i det!
Sen kommer även Frejas gammelmormor o gammelmorfar hit imorgon! Med andra ord mormors mor och mormors far. Ska bli så kul att få visa upp våran lilla tjej för dem! 


Åh, igår hade jag en riktigt gråtardag igen. Ska dessa hormoner aldrig ge med sig? Jag grät för allt och inget. Försökta lyssna på musik, men då kom bara alla låtar jag lyssnat på under graviditeten och jag grät ännu mer. Försökte se TV, men allt jag såg kopplade bara tillbaka till dessa nio månader fyllda av längtan. Och jag grät igen. Och igen. Är bara så lycklig att hon är hon är här hos oss. Finns inget bättre än vårat älskade lillhjärta Freja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0