Nya provtagningar

Nu har vi varit till Piteå Lasarett för nya prover på lillan, ska bli intressant att höra hur de är idag. Jag tror de är lägre värdena, för jag tycker lillan är mindre gul iaf. Och piggare. Äter gör hon då, och de visar sig på vågen:) Idag vägde hon 3530g och närmar sig nu sin vikt hon hade vid födseln. Ska hon fortsätta öka i den här takten så väger hon sina 3600g imorgon! 

När vi satt på barnmottagningen och de fick sticka och sticka Freja många gånger om så tänkte jag att Sunderbyn är inte alls så tokigt ändå. Där behövde de aldrig sticka henne mer än en gång. Men, egentligen tror jag de är minst lika duktiga i Piteå, bara att de hade lite otur för dagen. Å andra sidan är de nog mer vana att sticka småbebisar i Sunderbyn  trots allt...

Idag kommer Malin, Tobbe och Lucas hit! Nytt försök då det inte blev något i söndags eftersom vi blev inlagda på Sus. Men idag klaffar det bättre!:) Ska bli så kul att ses, det börjar vara ett bra tag sen sist...!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0