110505

Det blev besök på mvc redan idag eftersom jag fick en konstig brännande smärta i magen igår eftermiddag som vägrade ge med sig. Det var hur som haver ingen fara med det, som tur var! Tog även blodtryck som låg på samma som i måndags, men äggvitan hade ökat igen. Och sf måttet hade ökat 2cm till till 39cm! Hur är det möjligt?! På en vecka! Sen samlar jag ju vätska som en annan galning också, 3kg på en vecka. Lite väl...hur kan det ens gå?! Så nu ska jag till specmödra istället. Får se vad de säger...de kan ju inte riktigt punktera mig och släppa ut vatten. Fast det skulle vara skönt!

Nu ska jag fixa mig middag, grillad kyckling med sallad, mums! Älsk har kommit hem nu också, skönt att ha han hemma igen! Hoppas nästa vecka är sista veckan han jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0