Kamera inköpt!

Så var det strax helg igen! Underbart skönt. Skolveckans lektioner sträcker sig fram till torsdag och ger migdärmed långhelg:) Nu sitter jag och inväntar Erik, de har landat och nu borde han komma hem när som helst! :)

Veckan i sig har inte bjudit på just något speciellt. Jag tog mig en sväng till Storheden i tisdags och för sen vidare till Vitå. Trevligt att hälsa på dem, det var alldeles för längesen jag var dit sist. Nu ska jag bättra mig på den fronten. Lovade att jag skulle komma någon helg med Vilja, så att hon och Molle skulle få busa.

Igår for jag och Hanna på föräldrautbildningen på Krokodil. Nu har vi varit på alla utom en, och den tänker jag skippa. Den handlade om något med par tror jag, och det känns inte sådär jättegivande att gå själv på den. Då hade gärna Erik fått följa i så fall:) Men det är ju lite knepigt.

Var förresten och inhandlade en ny kompaktkamera i veckan. Jag har på något sätt lyckas knäcka displayen på den jag hade. Lite surt eftersom den bara var 1½år. Men, vad gör man? Jag vill gärna inte vara utan kompaktkamera när liten kommer. Visst har vi ju systemkameran, men den drar då inte jag med mig över allt. Då är det bra att kunna komplettera med kompaktkameran. Blev iaf en uppdaterad version av den jag haft då jag varit hyffsat nöjd med funktioner och bildkvalitet av den. Så idag har jag invigt min nya Panasonic TZ10, dock har jag inte fört över nå bilder ännu, så jag har inget att visa upp!

Kommentarer
Postat av: Iricha

har de varit en bra föräldrautb? :) Kul att du kunde den 22 också. Då blir de massa surr!

2011-03-14 @ 19:38:04
URL: http://iricha.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, vad fan... Jag börjar vara rätt uttråkad att bara ligga i soffan, så jag tänkte jag kunde passa på att uppdatera lite. Det har dragit sig ner mot luftrören nu också så jag blir nog hemma några dagar till. Typsikt när man hade två lediga dagar den här veckan... Men nästa vecka måste vi hinna lapa lite sol gumms!

2011-03-16 @ 11:30:47
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0