Halv åtta hos mig...

Bestod av en enkel sallad. Gott var det!


Dagen var meningen att jag skulle lägga på studier. Det har gått sådär kan vi säga. Klockan blev nästan fyra innan jag öppnade böckerna. Men, nu har jag iaf hunnit med det mest till inlämningsuppgifterna som ska vara klara imorgon. Jag har verkligen tappat all motivation till studierna. Tror det beror på att jag snart är färdig, bara två veckor kvar. 1:a april skriver jag mitt sista slutprov. Förhoppningsvis. Får jag IG får jag nog göra om det, men jag vet inte om jag är inresserad av det. Jag är så otroligt nöjd med mina resultat i de andra kurserna, så jag kan nästan stå ut med ett IG om det skulle råkas bli så.

Igår var jag till mvc igen. Magen hade lugnat sig i tillväxten och bara ökat 1½ cm sen sist. Så därför började jag fundera om hon verkligen fick rätt mått sist? Hjärtljuden låg på 160 slag idag och hon trodde att lillhjärtat vänt sig rätt. Det tror däremot inte jag, men jag kanske ska lita på henne, det är ju trots allt hennes jobb:)

På tal om bebisar så fick Elin och Frank sin mini igår! Oj så himla söt! Chockade nog alla mer eller mindre med att visa sig vara en pojk! Stort Grattis till er!
Längtar om möjligt ännu mer efter våran lilla nu. Fast nu vågar jag ju knappt tro på att det är en tjej jag har i magen längre. Det kanske visar sig vara en pojk här också. Och det är så välkommet det också! Jag har iaf bestämmt mig för köpstopp på rosa nu:)

Vi var och inhandlade de sista grejorna vi saknade i fredags. Spjälsäng med alla tillbehör, snuttefilt osv. Sen lade jag en beställning på Allt för föräldrar på diverse grejor också, så som babyvakt, mer sängkläder, parasoll till vagnen osv. Paketena därifrån bör dyka upp imorgon eller på fredag. Längtar!





Kommentarer
Postat av: Iricha

Jag vet faktiskt inte. Vill ju kunna sitta länge och surra... lite lugnare ställe kanske. Frågade råd av Malin och vi pratade om Waldorf. Ett säkert kort. :) Har du något förslag?

2011-03-17 @ 12:21:12
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0