Ränner runt.

Dagarna rullar på i en väldig fart. Jag var på väg att skriva att vi inte gjort något de senaste dagarna, men lite har det faktiskt hänt ändå! Det allra bästa är att Freja fått sig ännu en kusin! Så kul, och så mysigt! Längtar tills vi får träffa underverket!
Annars har det varit stadsfärder fredag, lördag och söndag. Fredag tog jag och Hanna flickorna för en tur på stan i Luleå. Freja visade dock inte upp sin bästa sida, men hann dock med att få sig en Luna figur och ett nytt vagnsskynke.
Lördagen for jag och lillan in till Piteå för att träffa min kusin och hennes tremänningar över en fika i Badhusparken. En trevlig dag! Och som vanligt, dagens fynd var till Freja. En aktivitets tavla med spegel att ha när hon ligger på golvet och tränar. 
Kvällen passade vi på att äta tacobuffé på cafet med Hanna, Christer och Elensia. Kvällen avrundade vi hemma hos dem med jordgubbar till efterrätt. 

Idag har jag varit till Storheden med mamma en sväng. Inhandlade flyttlåda att lägga lillans urväxta kläder i och arbetshandskar till Erik. Nu ska jag försöka hålla mig hemma ett tag. Kan ju inte ränna runt hur mycket som helst. 

Frejsan somnade med nappen ikväll. Magiskt! Jag önskar ju så att hon ska börja gilla napp eftersom hon snuttar så himla mycket - en amning kan ta 1½ timme ibland. Och så visar hon tendenser till att suga på tummen, då ser jag hellre att hon tar nappen.
Nåja. Nu ska jag ta och dra ner gröntunnan medans jag kommer ihåg det. Tragiskt tråkigt om man glömmer den när det är tömning. Har hänt mer än en gång under åren tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0