Pdol

Freja har premiärat på PDOL idag. Mycket folk och vi hittade bara de mindre goda langosen. Jag vill ju ha de runda, inte fyrkantiga med färdigblandad röra som de bara smackar på en hög av.
Nåja, värre saker finns det väl. ;)

Vi var iaf in till stan med bilen för 16000 mils service. Och vi slapp byta kamrem! Tjoho vad vi sparade pengar där!:) 
Annat så lyckades faktiskt jag köpa mig både två tröjor och ett par jeans. Äntligen hittade jag något jag ville ha. Inte så lätt, och de senaste månaderna - ja, ungefär sen Freja föddes- så har jag i princip bara kommit hem med saker till henne. Men de är bara så att det är 100 gånger roligare att handla till henne än till mig själv. Dock behöver jag också kläder så de var väl tur jag snubblade över lite. 
Därefter gick jag till frissan och blev av med lite hår. Så skönt. Märktes att de var ca 4 månader sen sist. Tog inte just något på längden egentligen, så de syns knappt att jag klippt mig.

Nu har vi precis varit på en liten prommis över byn. Tala om härlig sommarkväll!

Kommentarer
Postat av: annika

har du hamnat i samma fälla ;) roligast att köpa till barnen för då behöver man inte prova å allt sitter som det ska :)

2011-07-29 @ 20:00:16
URL: http://pysselbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0