110224

Mmm..blev beställning från thaimatställe hr i byn. Gottgott! Och STOR portion! Har tänkt beställa sen i oktober(!!?!) men det har alltid varit ca 2 timmars väntetid när jag ringt. Och så bra framförhållning har jag aldrig haft...haha. Men svängde in där idag när jag kom från Norrfjärden och hon skulle fixa på en kvart! Perfekt!:)

Fick hem mitt stödbälte idag som jag vann på Tradera i måndags. Ser inte ens använt ut. Vilket fynd för 58kr inkl frakt! Annars kostar det 300:- att beställa. Så nu ska jag lämna tillbaka det jag haft till min kusin. Guld värt att jag fick låna det!:)

Fick förrresten reklam i brevlådan idag om Rosviks nya gårdsbutik. Jag undrar om det är samma som funnits, fast med ett nytt namn? Iaf jättefina saker, http://lyckligahem.se.

Dags att dyka in i Finansierings och Kalkylerings böckerna nu då. Slutprov imorgon. Tjoho vad kul att jag förstår så otroligt mycket. Jag hoppas verkligen jag får ha en formelsamling på provet, men tvivlar starkt på det. Det är ungefär hur många formler som helst i varje kapitel. Jaja, provet får gå som det går, får jag IG i kursen får det vara så, de andra kurserna har ju gått över förväntan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0