110806

Idag har det nästan känts som att hösten var här. Lite kyligare och lite kallare vindar. Men kanske det bara är så att det är den normala svenska sommaren som visat sig? För solen och värmen vi har fått njuta av hela sommaren är helt säkert inte riktigt riktigt.

Idag har jag varit en sväng på loppisen i Badhusparken. Fick strosa utan barnvagn då lillans morfar anmälde sig som frivillig vagnskörare. Det känns...konstigt att gå runt utan lillan. Ibland tror jag att jag kollade mer efter vagnen o lillan än efter saker på borden. 
Efter det gick vi upp en sväng hos min mormor och morfar så de fick träffa Freja och se hur mycket hon växt. För herregud så fort det går! 3-månaders kontroll på onsdag och då är det även dags för sprutor. Tror lillan klättrat över 6kg nu.


Väl hemma gick jag vi ett varv på Rosviksdagen. Jag har så velat gå där eftersom jag alltid jobbat alla tidigare år. Men jag vet inte, tyckte inte det var just nått i år. Nåja, det var rätt mysigt för det.

Imorgon ska jag nog in till stan o kolla efter ett par skor. Jag hoppas de finns kvar fortfarande! De var så sköna så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0