Mysvecka!

Åh vilken mysvecka det här har varit! (och kommer fortsätta vara) Lilly-Ann gör mig så glad varenda dag, och jag tycker det är så kul att umgås med Ariane och Jocke! Tänk, nästa gång vi ses är det ytterligare två små bebisar i släkten! Helt fantastiskt och helt otroligt! :)

Vi var tillbaka till mvc idag för en extra kontroll av mina värden, blodtrycket, och äggvitan höll sig på samma nivå som i tisdags, som tur var. Så jag behöver inte på någon mer kontroll under helgen nu, annat än om jag börjar må underligt. Och det ska vi hålla tummarna för att jag slipper! Nästa kontroll blir på tisdag iaf. Känns skönt att de trots allt tar det på allvar och faktiskt kollar upp ordentligt med jämna mellanrum.

Nu ska jag krypa ner i sängen, är ofantligt trött efter dagen. Vi har varit hos Carin och Staffan och myst hela dagen och ätit gomat nu när hela syskonskaran var samlad! Jättetrevlig dag och kväll!:) 
Imorgon väntas mat hos mamma o pappa med mina syskon och syskonbarn, ska bli kul det också. Längesen vi sågs allihopa. Och innan det tänkte jag nästan dra in till Storheden för att köpa lite trallolja. Jag tänkte faktiskt få göra något nyttigt i helgen trots att det egentligen är vila, vila och vila som gäller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0