Full fart!

Himlarna vilket party det är och har varit i magen senaste dagarna. Helt underbart! Hela magen dansar åt alla håll och kanter:)


Har varit på G hela dagen idag. Började med klippning 9.15 imorse, sen in på Försäkringskassan och snacka med dem, till mormor o morfar en sväng...fick en jättefin stickad kofta av mormor till lillan! =) Upp på stan, handlade därefter lite mat, for och köpte några kilo snus till Erik, ytterligare några kilo hundmat till Vilja på nästa ställa. Och så en runda ute på Backcity och sen hem. Pratade med syrran under tiden och hon tyckte jag var tokig som orkade med allt på en dag. Och ja, jag orkade kanske egentligen inte med allt idag, för när jag kom hem stöp jag ner i sängen i 3 timmar! Men nu behöver jag iaf inte känna några måsten i stan sen under veckan.

Fick några "måsten" från min lista bortgjorda igår iaf. Gardinbyte i köket, utrensning bland tidningar och uppsatta tavellister. Och en delvid framskottad altan! =)
Nu är bara frågan vad jag ska ha på tavellisterna? Tavlor är ju något vi inte har överdrivna mängder av...

Nu funderar jag på att baka blåbärspaj, har varit sugen på det i flera dagar men aldrig hittat energin till att börja. Men nu kanske!

Kommentarer
Postat av: Iricha

Shit! Vilket träningpass du haft för dig. Lugna dig lite nu, snart kanske bebisen kommer. :P



Kramkram

2011-04-05 @ 08:20:12
URL: http://iricha.blogg.se/
Postat av: Jackvilje

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2012-07-02 @ 07:33:26
URL: http://jackvilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0