Extra kontroller

Jahapp, påsken är över för i år. Varmt och skönt väder bjöds vi då på. 
Erik har grävt upp stora delar av trädgården med grävmaskinen...just nu känns det ungefär som när vi började riva ut huset...att det kommer aldrig bli nånting av det. Fast det vet jag det blir. Det kommer bli jättebra i slutändan! Men just nu är gården i princip jordhögar, stenbumlingar och stora gropar. 

Var på återbesök på mvc idag igen. Mitt blodtryck hade stigit igen och jag hade fått mer äggvita. Hon tog nya tox-prover och vad jag förstod så var det beroende på vad de visar hur fortsättningen nu blir. Är de påverkningar så skulle jag få börja gå på spec-mödra för extra kontroller. Och i Norrfjärden också på de vanliga. Om jag nu förstod det hela rätt. Jaja, det återstår att se. I övrigt gällde  det som förr, känner jag mig sämre under kväll/natt ska jag ringa förlossningen. 



Kommentarer
Postat av: Iricha

Hoppas allt går bra! :)

De är skönt att dom kollar upp direkt om de är något som inte stämmer.

Kram kram

Ps. snart är våra bebisar här! Ds.

2011-04-27 @ 07:38:06
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0