110419

Jag myser mest nu under dagarna. Lilly-Ann är en underbar liten glädjespridare!

All snö har i princip försvunnit också, det är enbart snöhögar kvar lite här och där. Till och med så att gården torkat upp så till helgen blir det kanske krattning. Det beror på vad kroppen säger.
Jag var till mvc idag på kontroll igen. Sf måttet låg på 35 och hjärtslagen på 160. Underbart att lyssna på! Lillan var troligtvis fixerad, men alldeles i gråzonen som hon sa. Eventuellt att de var lite ruckbart.
Dock trodde bm att jag kunde vara på g att få havandeskapsförgiftning. Inte så kul. Jag är så svullen om fötter och ben samt att blodtrycket stigit. Ja, alla prover visde egentligen mot det. Så nu ska jag dit på extra kontroll på torsdag. Hoppas värdena inte försämrats iaf, helst vill jag se att de blivit bättre. Men ja, jag mår iaf bra tycker jag så jag hoppas verkligen det håller sig i schack. Jag längtar iaf hem Erik nu. Massor. Så de är tur han snart är hemma hos mig. 

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen! Ariane och jag ska bege oss till Lule en sväng imorron! Ska bli kul!:)

Kommentarer
Postat av: Iricha

Oj hoppas inte det! Jag håller tummarna att värdena är bättre på torsdag. De är ju skönt att bebisen är "klar" i magen nu och mogen att komma ut ifall de skulle behövas.

Kramkram E

2011-04-20 @ 10:56:17
URL: http://iricha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0