090327

Det är så typiskt, jag och Vilja skulle ut på prommis idag efter frukosten. Tror ni jag hittade något koppel? Nej självklart inte. Vi har alltså tre koppel och alla ligger i bilen! Det hade jag inte en tanke på när älsk for iväg. Så vi fick nöja oss med att sparka boll och busa här ute. Jag tror Vilja är rätt nöjd ändå, men det är ju så fint väder ute så jag hade gärna gått en sväng. Dock drar det kallt, men Eriks sa att värmen skulle komma tillbaka under helgen, så jag hoppas verkligen han har rätt!

Jag är förresten riktigt utvilad idag, vi gick och la oss strax före tio igårkväll, och tro det eller ej, men jag somnade på stört! Och sov till halv tio idag! Förresten så börjar Marley och jag gå på bio ikväll. Jag vill se den! Måste dra med älsk nån kväll tror jag=) Men jag vågar nog inte tro att filmen är lika bra som boken. Men trailern fick mig iaf att skratta:)

Nu ska jag se om jag ska ta upp städningen igen. Jag hade ju sånt bra städil igår som jag blev tvungen avbryta när jag skulle och jobba. Var nästan lite ledsamt, sånna där städil kommer ju inte precis varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0